اورمیه پایتخت والیبال آسیا

اورمیه پایتخت والیبال آسیا
 

محل درج آگهی و تبلیغات
 
نوشته شده در تاريخ شنبه 8 تير 1392برچسب:, توسط Kids Volleyball Urmia

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با ابراز خوشنودی از پیروزی برابر ایتالیا گفت: با وجود درد در ناحیه کتف با تمام وجود برای تیم ملی بازی کردم و در جریان بازی آنقدر گرم شدم که دردم را فراموش کردم.

fه گزارش پرتال هواداران والیبال اورمیه، سعید معروف درگفت و گو با ایسنا در ایتالیا اظهار کرد: با توجه به اینکه حریف در میانه بازی تعویض داشت روند کار تغییر کرد با این حال بچه‌ها از جان و دل مایه گذاشتند و بازی را به سود خود ادامه دادند. سرویس‌های ما خیلی خوب بود و واقعا در عملکرد تیم تاثیر گذاشت. حریف در دریافت به مشکل خورد و ما از این موقعیت استفاده می‌کردیم. خدا را شکر که در نخستین دیدار برابر ایتالیا و در خانه آنها به پیروزی رسیدیم و حالا با شرایط بهتری برای دیدار دوم آماده خواهیم شد.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من کتفم قبل از بازی قدری درد داشت و با مشورت پزشک تیم تلاش کردم و به بازی رسیدم. دوست نداشتم در جریان این بازی حساس به میدان نیایم. در جریان بازی نیز بدنم داغ شد و هنوز هم داغ هستم و نمی‌دانم آسیب دیدگی‌ام چه شرایطی دارد. اما دردی احساس نمی‌کنم.

معروف درباره حضور تماشاگران ایرانی گفت: واقعا تماشاگران سنگ تمام گذاشتند. بعد از بازی دوم برابر صربستان کنسولگری ایران در ایتالیا به فدراسیون اعلام کرده بود که علاقه‌مندان زیادی خواهان تهیه بلیت مسابقه هستند من خودم فکر می‌کردم تعداد قابل توجهی به سالن بیاید اما دیگر انتظار نداشتم بیش از نیمی از ظریفت سالن را ایرانی‌ها پر کنند. اصلا احساس غربت نداشتیم و خوشحالم که مردم داخل ایران و همچنین هوادارانی که از شهرهای دور به تماشای بازی آمده بودند را خوشحال کردیم.

پاسور تیم ملی والیبال درباره روند رو به رشد تیم ملی گفت: خوشبختانه در طول مسابقات لیگ جهانی پیشرفت قابل توجهی داشتیم. نشان دادیم هر روز بهتر می‌شویم. حتی در سه مسابقه اول که باختیم هر ست بهتر می‌شدیم. من به این روند رو به رشد اعتقاد دارم و مطمئن هستم با تلاش همه بازیکنان و کادرفنی دربازی‌های بعد نیز نمایش بهتری خواهیم داشت.

ایران در لیگ جهانی والیبال / سعید معروف: با این پیروزی دردم را فراموش کردم / والیبال لیگ جهانی والیبال لیگ جهانی سعید معروف ایران ایتالیا  / پرتال هواداران والیبال اورمیه



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت12:30---16 تير 1392
salammm
webetun ba hale be manam sar bezanin


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 27222
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • قالب میهن بلاگ
  • قالب وبلاگ